


Dette er strategisk innhaldsdesign
Eit rammeverk for å forenkle, forankre og få framdrift i arbeid med digitale kanalar. Lesetid: 7 minutter I artikkelen kan du lese om:...

10 argumenter for å velge Skyra
Her eit knippe argumenter for å velge Skyra som verktøy for datadriven brukarinnsikt og kontinuering forbetring av nettsidene dine. 1….

Podcast: OmnichannelX with Noz Urbina
Episode description: In this episode, Noz Urbina and Are Halland explore the application of content models in the digital landscape,…

Innhaldet er velferdsstaten si blindsone
For å bevare tilliten til velferdsstaten må NAV - og offentlig sektor generelt - forstå at innhaldet er ein sentral del av tenestene dei…

Podcast: The Informed Life with Jorge Arrango
Episode description: “Episode 115 of The Informed Life podcast features a conversation with Norwegian designer Are Halland. Are Created...

Podcast: The Content Strategy Podcast with Kristina Halvorsen
Episode description: “Are Halland is the inventor of the Core Model, a framework for working together to create better content for…

Podcast: Første opplag med Kristin Over-Rein
Episodebeskrivelse: “Etter å ha gått med bokideen i 15 år ble den endelig virkeliggjort. Kursleder Are Gjertin Urkegjerde Halland,…

Podcast: Kjernekaren og kjernemodellen på Hauspodden
Episodebeskrivelse: “Finnes det enkel, jordnær og effektiv arbeidsmetode som alle kan bruke for å utvikle både bedre produkter og bedre…

Podcast: Ledertips med Alexander Haneng
Episodebeskrivelse: “Are Halland har mer en 20 års erfaring med digital tjenesteutvikling, og er en av forfatterne av boka om kjernemodellen.

Podcast: Content Strategy Insights with Larry Ellison
Episode description: “Are Halland’s “Core Model” has guided the work of content strategists, information architects, web markteters, and…

Forretningsstrategi med kjernemodellen (AKA Kjernekaren spiser sin eigen hundemat)
Er det mulig å leve å være ein kjernekar? Her er den enkle forretningsstrategien min, laga ved hjelp av kjernemodellen. Dette har skjedd:…

Kvikkleire, krisekommunikasjon og kjernemodellen
Når ein krisesituasjon oppstår blir det plutselig veldig tydelig kva som dei viktigaste kjernesidene og brukaroppgavene. Då…

Make Kundeservice Great Again!
Det er på tide å rydde opp i kundeservice - på tvers av alle kanalar. Chat, chatbot, telefon, epost, Facebook, nettsider, postmottak og…

Does Your Website Still Suffer from News Sickness?
When the only tool you have is a hammer, all your problems look like nails. And when the tool you have is a Content Managment System…

The Tale of a Typical Website
Let me tell you the story of (almost) every single website and intranet redesign projects I have been part of fro the past 25 years...