Forprosjekt med Skyra
Slik får du datadriven brukarinnsikt forankra i organisasjonen.
Skyra er eit norskutvikla verktøy for datadriven kundeinnsikt som hjelper deg å forstå brukarane sine behov og prioritere dei viktigaste forbetringane.
For å få maksimalt utbytte av dette kraftige verktøyet anbefaler vi denne 3-månadersprosessen for å sikre forankring, systematikk og kontinuerleg forbetring av dine digitale flater.
Dette får du
Analyse av dagens situasjon basert på eksisterande innsikt og strategi
Discovery survey som avdekker brukarane sine viktigaste oppgåver
Top task survey som måler kva brukarane får til og ikkje
Findability - “Fant du det du lette etter?”
Prioriteringsverksted som forankrar retning i organisasjonen
Konkrete anbefalingar for vidare arbeid og forbetring
Løpande rådgjeving og sparring
Prosessen (3 månader)
Analyse og oppstart - Vi setter oss inn i din situasjon, gjennomfører oppstartsmøte (1-2 timar), og planlegg prosessen. Vi ser på eksisterande innsikt, webstatistikk og kundehenvendingar for å få eit heilskapleg bilde.
Discovery survey - Vi set opp og køyrer ein open undersøking for å identifisere kva brukarane faktisk ønsker å gjere på nettsidene dine. Vi analyserer fritekstsvar og kategoriserer desse for å avdekke mønster.
Top task survey - Basert på innsikt frå discovery-fasen måler vi brukarane sine viktigaste oppgåver og kor godt dei løyser dei. Vi set opp måling av gjennomføringsgrad for toppoppgåvene og monitorerer dette kontinuerleg.
Prioriteringsverksted (2-3 timar) - Vi forankrar prioriteringar basert på innsikt og strategi gjennom ein strukturert workshop med nøkkelpersonar. Her koblar vi brukarinnsikt med strategiske mål og utviklar ein mikrostrategi for dei digitale flatene.
Konklusjon og anbefalingar - Vi presenterer funn og neste steg, med konkrete anbefalingar for kontinuerleg forbetring og vidareutvikling av dei digitale flatene.
Verdi for organisasjonen
Redusert risiko for å investere tid og ressursar på feil tiltak
Faktabaserte avgjerder som er lettare å forsvare
Felles språk og forståing for brukarinnsikt på tvers av avdelingar
Strategisk fundament for prioritering av digitale initiativ
Tydelege KPI-ar for digital forbetring
Auka digital mognad i organisasjonen
Kven passar dette for?
Mellomstore og store organisasjonar med komplekse digitale flater
Verksemder som ønsker å styrke brukarfokuset i organisasjonen
Avdelingar med ansvar for digitale kanalar som treng å prioritere innsatsen
Team som ønsker å forbetre brukaropplevinga basert på faktisk innsikt
Organisasjonar som vurderer å implementere Skyra eller liknande verktøy
Pris: 90.000 NOK eks. mva
Inkluderer oppstartsmøte, arbeidsmøter, prioriteringsverksted, presentasjon av funn og løpande rådgjeving.
Kvifor velge Innsiktspartner
Skyra-ekspertar med djup kompetanse i verktøyet og metodikken
25 års erfaring med brukarinnsikt og digital strategi
Uavhengig rådgjeving som set dine behov i fokus
Dokumentert metodikk med strategisk innhaldsdesign og kjernemodellen
Koplar kvantitativ innsikt frå Skyra med kvalitativ brukarforståing
Ekspertar på forankring – vi sikrar at innsikta blir forstått og brukt i heile organisasjonen
Tverrfagleg tilnærming som engasjerer både leiing, fagavdelingar og IT